1
1
2
2
3
3
5
5
6
6
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

بخش های سایت

 کاربر گرامی؛برای مشاهده دموی هر یک از بخشها با نام کاربری demo و کلمه عبور demo وارد شوید.
1 2 3

آموزش زبان آلمانی زباناسان به شیوه دکتر کیمیا

شماره تماس 09120121560
09372807481
تاریخ انتشار 1397-12-14
14:50:51

توضیحات

زبان آلمانی امروز بعد از زبان انگلیسی پرطرفدارترین زبان خارجی در میان ایرانیان و تحصیلاکردگان ایرانی است که اغلب با هدف مهاجرت یا تحصیل و یا علاقه شخصی اقدام به آموزش آن می نمایند. در این میان سایت ها و موسسات متعددی جدیداً و یا از دیرباز با ارائه ی متدهای آموزشی اقدام به آموزش این زبان شیرین نموده اند. با این حال هنوز جای خالی روشی نو مبتنی بر آخرین تکنیک های یادگیری و مهندسی حافظه که مختص فضای ذهنی ایرانی ها باشد در این حیطه وسیع به شدت احساس می شود. به همین منظور، موسسه آموزشی دکتر کیمیا مجموعه جامعی از آموزش چندین زبان بین المللی دنیا از جمله زبان آلمانی را در سطوح و به اشکال مختلف آماده نموده و آن ها را تحت عنوان مجموعه زباناسان ارائه نموده است
به مجموعه آموزش زبانهای جهان، «زباناسان» به شیوه دکتر کیمیا خوش آمده اید.

توجه کنید که بر اساس اصول نوین و یکدست سازی آموزش زبان در کشورهای اروپایی، کتابهای آموزشی زبان های اروپایی را به سه سطح A (مبتدی و پایه)، B (متوسط) و C (پیشرفته) دسته بندی نموده اند. ضمنا هر یک از این سطوح نیز به ترتیب به سطوح ریزتر تقسیم بندی شده اند به این ترتیب A1 و A2 - B1 و B2 - و C1 و C2
مجموعه زباناسان دکتر کیمیا تمامی این سطوح را پوشش داده و منابع آموزشی متنوعی را در اختیار زبان آموز قرار می دهد.

معرفی محصولات زباناسان ویژه آموزش زبان آلمانی:
شامل سه دوره مشخص است

) دوره جامع و گام به گام آموزش ویدئویی و تصویری زبان آلمانی از صفر تا 100 بر اساس متد Menschen 
هم اکنون می توانید در دوره A1.1 شرکت نمایید.

این دوره بر اساس کتاب درسی و کتاب تمرین متد Menschen می باشد. یعنی بر اساس این دوره شما زبان آلمانی را بر اساس کتاب منشن صفحه به صفحه و گام به گام به شیوه دکتر کیمیا می آموزید. در این دوره تمامی مهارتهای چهارگانه اصلی (شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه) تمرین و تقویت خواهد شد. یکی از ویژگی های این پکیج آموزشی این است که کتابچه تمرین را نیز به همراه شما گام به گام حل خواهیم نمود. ضمناً در این پکیج آزمونهای دوره ای مرتب نیز مشابه آزمون های سفارت و موسسه گوته برگزار می شود که مزیت های این پکیج بی نظیر را دو چندان نموده است. یکی دیگر از ویژگی های روش تدریس دکتر کیمیا استفاده از کدینگ های ابتکاری خود ایشان است که از آنها با عنوان نکات «یادافزا» نام می برد. لذا سرتاسر تدریسها در این دوره و دوره های سطوح دیگر زبان آلمانی و حتی آموزش زبانهای دیگر ایشان، مملو از این نکات یادافزا است که میزان و عمق یادگیری و به خاطرسپاری شما را دو چندان خواهد نمود. گفتنی است روش یادافزا بر خلاف روشهای کدینگ معمول در فضای مجازی این است که اغلب بر پایه های علمی اتیمولوژیک یا ریشه شناختی استوار هستند که توسط دکتر کیمیا ارائه می شوند.

ضمناً علاوه بر دوره جامع A1.1 تا B2.2 شما می توانید در دو دوره جمع بندی دیگر نیز شرکت کنید.

دوره جمع بندی واژگان که ویژه ی سطح A1 تا B1 بر اساس کتاب Sage und Schreibe از انتشارات Klett می باشد.

این کتاب یکی از بهترین ها در نوع خود از موسسه کلِت می باشد که در 99 بخش دو صفحه ای روبروی هم، 99 موضوع روز را در زبان آلمانی مورد بررسی قرار داده و تمامی اصطلاحات و لغات مربوط به آن مبحث را ابتدا در صفحه اول به همراه تصاویر دسته بندی نموده و توضیح داده و بعد بلافاصله در صفحه مقابل دانش لغوی شما در خصوص همان کلمات را در قالب تمرینات متنوع مورد سنجش قرار می دهد. این تمرینات دارای فایل صوتی هم هستند که در خلال توضیحات هر بخش آنها را مرور خواهید نمود. شرکت در این مجموعه به مثابه مرور دفتری از واژگان لغات است که تمامی کلمات کاملاً ضروری و مهم در خصوص هر موضوع را یکجا گرد هم آورده و با توضیحات بی نظیر دکتر کیمیا و روش خاص ایشان توشیح داده شده اند. گفتنی است در خلال درسهای هر قسمت تمرینات دوره ای برای مرور مطالب قبلی هم ارائه می شوند. شرکت در این مجموعه برای عزیزانی که حداقل «سه ماه» از تاریخ شروع به یادگیری زبان آلمانی آنها گذشته اکیداً توصیه می شود.

دوره تمرین جمله سازی از A2 تا C1 بر اساس کتاب Wörter und Sätze از انتشارات Hueber می باشد.

این کتاب یکی از شاهکارهای موسسه هوبر در تدوین منابع آموزشی زبان آلمانی است که با تدریس بی نظیر دکتر کیمیا در مدت کوتاهی قادر خواهید بود هنر جمله سازی خود در زبان آلمانی را به اوج برسانید. این کتاب به روشی کاملاً ابتکاری در دو صفحه مقابل هم ابتدا اجزای جمله را به صورت چند کلمه منفرد ارائه نموده که شما باید با ترکیب این چند کلمه و افزودن حروف و ادات کمکی لازم و نیز تغییر زمان یا حالت هر یک از کلمات جمله نهایی مورد نظر در زمان مشخص شده را بسازید که جمله نهایی در صفحه مقابل ذکر شده است. ضمناً جملات با یک سیر منطقی خاص به دنبال هم ردیف شده اند و به تدریج با تغییرات جزئی هر جمله نسبت به جمله قبلی قادر خواهید بود مهارت جمله سازی خود را بالا ببرید. ضمناً هر یک از جملات در دستجات معنایی مختلف دسته بندی شده اند و در این جملات داستان خیالی یک خانواده فرضی در سرزمینهای آلمانی زبان را از ابتدا در تمامی مراحل زندگانی شان دنبال می کنیم و در هر فصلی حیطه معنایی و کاربردی خاصی را مثلا از تولد، تحصیل، ازدواج و ... دنبال خواهیم نمود. از آنجایی که این پکیج جامع آموزشی مطالب را از پایه توضیح داده، لذا در صورتیکه «شش ماه» از آموزش زبان آلمانی شما می گذرد می توانید فارغ از سطح فعلی زبان خود در این دوره شرکت نمایید. ضمناً جملات هر قسمت نیز با تلفظ Native آلمانی زبان برای شما ارائه شده و مرور می شوند.

قیمت های استثنایی و باور نکردنی (فقط به طور محدود)
در حال حاضر در سه کانال زیر می توانید ثبت نام کنید:

دوره 1) سطح A1.1 (شروع از پایه بر اساس کتاب درسی و تمرین Menschen A1.1 ) کاملاً ویدئویی به شیوه دکتر کیمیا به همراه آزمونهای استاندارد دوره ای 
بعد از این دوره به ترتیب وارد دوره های بعدی یعنی A1.2 - A2.1 و ... خواهید شد (ثبت نامهای بعدی در ابتدای هر دوره جدید). 
دوره 2) جمع بندی واژگان (سطح A1 تا B1) بر اساس کتاب Sage und Schreibe
دوره 3) دوره تمرین جمله سازی (سطح A2 تا C1) بر اساس کتاب Wörter und Sätze

ثبت نام در یک کانال (= دوره) 150 هزار تومان
ثبت نام همزمان در دو کانال هر یک 120 هزار (جمعاً 240 هزار تومان)
ثبت نام در هر سه کانال هر یک فقط 100 هزار تومان (با تخفیف جمعاً 299 هزار تومان)
* تدریسها تماماً ویدئویی بوده و به تدریج در کانال تلگرامی خصوصی در اختیار شما قرار می گیرد. در این کانالهای امکان برگزاری آزمون دوره ای و نیز رفع اشکال توسط استاد وجود دارد.

معرفی دکتر کیمیا 
رشته اصلی دکتر کیمیا تخصص فارماکولوژی پزشکی بوده و مدرس دانشگاه های علوم پزشکی می باشند. ایشان زبان آلمانی را همزمان با زبان انگلیسی بعد از دوره دبستان آغاز نموده و در حدود 14 سال است که عملاً زبان آلمانی را به همکاران پزشک، داروساز و دندانپزشکی و نیز سایر رشته ها در مجموعه علوم پزشکی و دیگر رشته ها تدریس نموده اند.

ضمناً به دلیل نوآوری در تدریس و کاربردی کردن اصول زبان شناسی در امر آموزش زبان  آموزان از سوی بنیاد علمی اروپا در جلسات تصمیم گیری و مشورتی این بنیاد دعوت به ارائه سخنرانی شده اند. گفتنی است دکتر کیمیا علاوه بر تدریس دروس علوم پزشکی علی رغم داشتن ادعای خاصی، به بیش از 40 زبان زنده و نیز زبان کلاسک باستان آشنایی دارند که اغلب آنها را نیز با تدریس منحصر به فرد خود به هموطنان ارائه می نمایند. برای اطلاعات بیشتر از راه اندازی پکیج های آموزشی ایشان اطلاعات بیشتر را از ما بخواهید.

پکیج ویژۀ زبان آلمانی برای پزشکان، دانشجویان و کادر علوم پزشکی

شما در این دوره پس از گذراندن دوره های پایه به طور اختصاصی وارد دوره زبان آلمانی برای کادر علوم پزشکی مختص پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، اساتید دانشگاه و دانشجویان گروههای مختلف علوم پزشکی شامل پرستاری، مامایی، علوم آزمایشپاهی، پیراپزشکی و ... خواهید شد.

زبان آلمانی، آموزش زبان آلمانی، دانلود رایگان، زبان روسی، ترکی استانبولی، ژاپنی، گرجی، چینی، کره ای، انگلیسی، تدریس ویدئویی، آزمون سفارت، موسسه گوته، کلاس رایگان، دکتر کیمیا

آدرس کانالهای تلگرامی:

کانال عمومی زباناسان (همه زبانها)

https://t.me/joinchat/AAAAAD3k3VDp0MRL01Zh8w

کانال ویژه زبان آلمانی

https://t.me/joinchat/AAAAAEio3W9GW0uHwL9oBQ

منتشر شما هستیم

.

موقعیت

خیابان جمهوری اسلامی, منطقه 10

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 20841
بازدید: 1118
انقضا:
1403-12-21
14:32:00

محبوبترین آگهی ها

تعمیرگاه مرکزی ریش تراشتعمیرگاه مرکزی ریش تراش
1395-11-30
12:03:59
خیابان جمهوری اسلامی
شهر مبلشهر مبل
1395-8-23
13:58:54
خیابان جمهوری اسلامی
پوشاک چیپ سلپوشاک چیپ سل
1395-11-6
15:48:02
خیابان جمهوری اسلامی
پوشاک مُد تینپوشاک مُد تین
1395-11-23
13:28:18
خیابان جمهوری اسلامی
آموزش زبان آلمانی زباناسان به شیوه دکتر کیمیاآموزش زبان آلمانی زباناسان به شیوه دکتر کیمیا
1397-12-14
14:50:51
خیابان جمهوری اسلامی
آترینا چوبآترینا چوب
1395-8-25
15:00:02
خیابان جمهوری اسلامی
بورس تریکو مدرنبورس تریکو مدرن
1395-11-20
14:12:30
خیابان جمهوری اسلامی
تدوین تیزرهای تبلیغاتیتدوین تیزرهای تبلیغاتی
1395-10-13
14:14:26
خیابان جمهوری اسلامی

نمایش متغیر آگهی ها