1
1
2
2
3
3
5
5
6
6
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

بخش های سایت

 کاربر گرامی؛برای مشاهده دموی هر یک از بخشها با نام کاربری demo و کلمه عبور demo وارد شوید.
1 2 3

میکروبیلدینگ رابعه صفایی

شماره تماس ۰۹۳۳۳۶۴۳۰۶۹
۰۹۲۱۱۸۰۹۸۷۱
تاریخ انتشار 1400-11-20
17:26:57

توضیحات

میکروبیلدینگ رابعه صفایی

زیبایی خودتون رو همیشگی کنید

میکروبلیدینگ چیست؟
میکروبلیدینگ در واقع ورژن پیشرفته‌تر تاتو است. میکروبلیدینگ یک روش آرایش نیمه دائمی است. در طی فرایند میکروبلیدینگ، نواحی خالی ابرو جایی که ابروی کمتری وجود دارد یا به طور کلی خالی است، با رنگ‌های مخصوص پر می‌شود و ظاهری کامل و بی‌نقص در ابرو ایجاد می‌کند.

در این روش، پیگمنت‌ها به شکل دستی وارد پوست می‌شوند. قلم‌های دستی میکروبلیدینگ دارای تیغ‌ها و سوزن‌های استریل هستند. با فشار ملایم دست، این تیغ‌ها و سوزن‌ها، خراش‌های بسیار ریزی روی پوست ایجاد می کنند. شکل ظاهری این خرا‌ش‌ها درست شبیه به تارهای ابرو است و تشخیص آن از ابرو کار سختی است.

فقط کسانی که مجوزهای لازم را داشته باشند و آموزش‌های مربوطه را دیده باشند می‌توانند میکروبلیدینگ انجام دهند. این فرایند، بسیار دقیق و حساس است و باید با دقت و مهارت زیادی انجام شود.

میکروبیلدینگ چقدر طول میکشد؟
معمولا میکروبلیدینگ دو جلسه طول می‌کشد. جلسه اول حدودا دو ساعت است. در جلسه اول، ابروها حالت داده می‌شوند و مطابق با فرم مورد نظر مشتری، پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. جلسه دوم بیشتر جنبه ترمیمی دارد و آن هم حدودا یک تا دو ساعت طول می‌کشد.

غیر از جلسات اجرای میکروبلیدینگ، ترمیم ابرو حدودا ده روز یا بیشتر و برای بعضی افراد تا سی روز ادامه دارد. در این مدت، قرمزی ابرو به مرور کمتر می‌شود و پیگمنت‌ها زیر پوست تثبیت می‌شوند و رنگ طبیعی‌تری به خود می‌گیرند.

فرایند میکروبلیدینگ
مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از میکروبلیدینگ در نظر داشته باشید این است که قبل از انجام این فرایند، ابروهای خود را رنگ نکنید، وکس نکنید و با موچین ابروهای خود را بر ندارید.

کسی که قرار است میکروبلیدینگ را برایتان انجام دهد باید بداند که فرم اصلی ابروی شما، میزان باریکی و ضخامت و رنگ طبیعی ابرو و پوست شما به چه شکل است تا با کمک این ویژگی‌ها بتواند ابرویی متناسب با سایر اجزای صورت طراحی کند.

به همین دلیل باید با چهره‌ای بدون آرایش و رنگ و با ظاهر کاملا طبیعی خود پیش متخصص میکروبلیدینگ بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

دومین مرحله این است که یک جلسه مشاوره با کلینیک مربوطه یا متخصصی که انتخاب کرده‌اید، برگزار کنید. در این جلسه کاملا متوجه می‌شوید که فرایند میکروبلیدینگ به چه شکل است همچنین در مورد رنگ ابروها و فرم آنها تصمیم می‌گیرید. بعد از اینکه در مورد همه قسمت‌های ابرو تصمیم گرفتید، متخصص میکروبلیدینگ می تواند کار خود را شروع کند.

اولین مرحله در فرایند میکروبلیدینگ، بی‌حس کردن ناحیه مورد نظر است. البته میکروبلیدینگ بیشتر از اینکه باعث ایجاد درد شود، نوعی ناراحتی ایجاد می‌کند. با کرم‌های بی‌حس‌کننده همان درد و سوزش اندک را هم احساس نمی‌کنید.

در طی این فرایند از یک تیغ مخصوص برای تزریق پیگمنت زیر پوست استفاده می‌شود. با تیغ، خط‌های باریکی شبیه به تارهای ابرو ایجاد می‌شود. این فرایند کمتر از ۲ ساعت طول می‌کشد. فراموش نکنید که میکروبلیدینگ یک روش دائمی نیست و تکنیکی نیست که نتایج آن تا آخر عمر باقی بماند. اگر می‌خواهید به همین شکل ابروهایتان را نگه دارید باید جلسات ترمیمی را دنبال کنید و تقریبا هر سال، آن را تکرار کنید.

۰۹۳۳۳۶۴۳۰۶۹
۰۹۲۱۱۸۰۹۸۷۱

http://instagram.com/phibrows_rabii

موقعیت


جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 25570
بازدید: 1128
انقضا:
1405-11-27
13:50:00

محبوبترین آگهی ها

قالیشویی پاکدشت نعمت قالیشویی پاکدشت نعمت
1399-4-9
14:19:18
پاکدشت
پیتزا دانی شعبه جنت آباد پیتزا دانی شعبه جنت آباد
1394-4-29
16:10:18
جنت آباد جنوبی
دولپی شهرامدولپی شهرام
1394-4-29
17:16:49
جنت آباد جنوبی
آتلیه معراج آتلیه معراج
1395-8-10
11:20:36
پاکدشت

نمایش متغیر آگهی ها